HELPDESK EN SUPPORT

Vragen is weten

Je kan je vragen stellen per telefoon via 085 – 76 001 65 en per mail aan support@jobxs.nl Ook direct via het portaal kan je contact met de helpdesk maken.

Zeker! Bij aanschaf van een licentie vragen we ook altijd of jij en je collegae getraind willen worden om JobXS optimaal te kunnen inzetten. En zo alle mogelijkheden te ervaren die JobXS biedt. En anders is er altijd de helpdesk die voor je klaar staat.

Je kunt meteen aan de slag wanneer je een licentie hebt afgesloten. Je ontvang van ons een unieke url waarop het portaal is te vinden ingericht naar jouw wensen.

Je kan via het portaal eenvoudig credits bijkopen en met IDEAL direct betalen. Ook is het mogelijk om via de helpdesk en support credits bij te kopen en een factuur te ontvangen. Dit kan per telefoon via 085 – 76 001 65 en per mail aan support@jobxs.nl

Staat je vraag er niet bij? |

Je naam *
Je telefoonnummer *
Onderwerp

Of laat een bericht achter…

Je naam *
Je email adres *
Onderwerp
Je bericht

Ga direct aan de slag!

Bij JobXS betaal je alleen om per account toegang te krijgen (coachlicentie) tot onze diensten en voor wat je gebruikt (credits). Zo heb je continu JobXS beschikbaar en maak je de voornaamste kosten pas wanneer je een cliënt in begeleiding hebt.